Meaeguet Dam Ringar i Rostfritt Stål "Färgstarka Liv"Multicolor Kristaller Uttalande Ring för Kvinnor Guld-Färg Mode Smycken

53.35kr

Använd mindre rep kommer bättre

Åtgärd rep måste vara strama åt(mycket viktigt)

Åtgärd 2-3 gånger ,mätt i millimeter

Taggar: uttalande ringar för kvinnor, mode ringar för kvinnor, ringar för kvinnor, Billiga uttalande ringar för kvinnor, Hög Kvalitet, mode ringar för kvinnor, Kina ringar för kvinnor Leverantörer.

• Ringar Typ: Vigselringar
  • Ytan Bredd: 9mm
  • Metaller Typ: Rostfritt Stål
  • Tillfälle: Fest
  • Material: Crystal
  • Funktion: Tillbehör För Smycken
  • Kompatibilitet: Alla Kompatibla
  • Ring Storlek: 6, 7, 8
  • Färg: Flerfärgad
  • Fina eller Mode: Mode
  • Forma\mönster: Runda
  • Objekttyp: Ringar
  • Varumärke: Meaeguet
  • Kön: Kvinnor
  • Modell Nummer: R-324GMG
  • Ställa In Typ: Kanalinställningarna
  • Stil: Trendiga
  • Paket Vikt: 0.02kg (0.04lb.)
  • Förpackningsstorlek: 10cm x 12cm x 10cm (3.94in x 4.72in x 3.94in)
  • Typ Av Enhet: stycke
FRI FRAKT>>>@@ Rosa Korall 2017 Crystal Ring Storlek: 6.7.8.9.10/ S 1st
ingen box Beskrivning Detta objekt är en unik och sällsynt en av ett slag smycken, ett måste för ädelsten samlare. Det objekt som du får kommer att vara samma som på bilden. de varor vi säljer är 100% naturlig. Vi säljer mer än hundra olika typer av verkliga pärlor och semi-pärlor varje vecka.

87.18kr

MOONROCY Grön Kristall Ring Oval Cubic Zirconia Parti Kristall Ring för Kvinnor, Flickor Eller Drop Shipping Smycken Grossist

31.27kr

INALIS Punk Romantiska Rostfritt Stål Manliga Ringar Digitala Lösenord Revolvable-Design Utmärkande Gåva för Män

33.39kr

Xuping Mode Ring Retro Design Charm och Stil Ring för Flicka Kvinnor Guld Färg Guldpläterade Ringar Present för alla Hjärtans Dag S64-5-14409
Den huvudsakliga stenstorlek ca 1*1 mm. Vikten av ringen är ca 5,3 g.

50.00kr

Lummiga ringformade Grossist silverpläterad ring 925 Mode smycken Silver Ring 925sterling-silver GCJXLOAM
Storlek: cm Vikt: g

8.66kr